Wychodząc na przeciw potrzebom naszych Klientów oferujemy szeroki wachlarz możliwości rozliczenia się za wykonane przez nasz serwis usługi. Do Państwa dyspozycji oddajemy następujące metody płatności:

  • Płatność przy odbiorze
  • Przesyłka pobraniowa
  • Przelew bankowy (przedpłata) – po wykonaniu naprawy i przetestowaniu przez naszych serwisantów naprawionych urządzeń przesyłamy fakturę do opłacenia.

Po dokonanej płatności prosimy o przesłanie na nasz adres email potwierdzenia przelewu, w tytule wpisując numer faktury.

  • Przelew bankowy (odroczona płatność) – dla naszych stałych Klientów oferujemy możliwość zapłaty za wykonaną usługę w odroczonym terminie.

Termin płatności jest dla każdego Klienta ustalany indywidualnie. Możliwość odroczonego terminu płatności               dotyczy wyłącznie Klientów biznesowych.